by - 7:56 PM

Im sorry that I can’t tell you,
I really want to I swear.
It's not that I don’t trust you,
Im just afraid you won’t care.

yesterday i slept really late cause i felt like it & so this morning i was quite
stoned :L bahaha got to school to see everyone playing cards & i just sat there to space out.alternative program was so boring literally = =" watching sharks stomachs get cut open on national geographic channel ? psh i'm sure you don't want to know about my day .



lunch break i talked to people and things about stuff & found out some stuffs happened too. elaine didn't bother coming to school todays -sigh-


please ignore my face.


thoughts from my mind ;

我們有時真的一點都不珍惜自己有
的一切, 連身邊最重要的人都忘了.
他們對我們的關心和幫助都像白板上的
字被擦掉似的 ; 為什麼你會把我鎖在心外呢?
你周圍好像直有一面牆一樣, 我傷心和難過時你都不
在, 我需要你時你也沒發覺 也許我只是很自私但 我真的
希望可以每天和你好好的像以前一樣說笑, 有心是能和你分享
也許我明天就不會著麼想了,也許我一小時後就會有笑容了
但我只是想表答心理的想法,
也希望我不會也是讓你失望的朋友

You May Also Like

0 comments